Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb – Václav Dedek
Václav Dedek
Bakalářská práce
Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb
Behaviour Analysis of Music Streaming Services Users
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spotřebitelské chování uživatelů dvou nejvýznamnějších hudebních streamovacích služeb na českém trhu. Jedná se o službu Spotify a službu Apple Music. Cílem této bakalářské práce je tedy popsat spotřebitelské chování uživatelů těchto služeb. Práce se skládá z teoreticko-metodické a aplikační části. V teoreticko-metodické části jsou charakterizována teoretická východiska …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the consumer behaviour of users of the two most significant music streaming services on the czech market. These services are Spotify and Apple Music. The aim of the Bachelor thesis is to describe the consumer behaviour of these services’ users. The work is composed of theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the theoretical background of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127623
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Petr Baránek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova