Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu – Richard Špak
Richard Špak
Diplomová práce
Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu
Marketing in music industry with focus on electronic dance music
Anotace:
Cílem práce je popsat, zanalyzovat a porovnat tradiční a nové marketingové nástroje v hudebním průmyslu, především v oblasti distribuce a propagace, a na úspěchu elektronické taneční hudby z posledních let ukázat, že digitální éra a rozvoj internetu má na hudební marketing podstatný vliv. Na základě analýz a primárního výzkumu následně nastínit možnou segmentaci a doporučit mix vhodných nástrojů pro …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to describe, analyze and compare traditional and new marketing tools of music industry, focusing on distribution and promotion, and demonstrate through an example of succes of electronic dance music in recent years that digital era and internet development have significant influence on mujsic marketing. Based on analysis and primary research reveal basic segments of listeners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52618
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická taneční hudba a její mládežnická subkultura
Klára VOMÁČKOVÁ -
Elektronická hudba v Čechách
Martin ŠLOUF -
Afrofuturismus jako odkaz futurismu v elektronické taneční hudbě
Martin Rieger -
Užívání omamných látek a vnímání jejich rizikovosti u návštěvníků hudebních akcí s elektronickou taneční hudbou
Jiří Klíma -
Současná scéna elektronické taneční hudby v Brně
Michaela Mudriková -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vývoj a aktuální podoby distribuce alternativního obsahu v českém filmovém prostředí
Jakub Knott