Richard Špak

Diplomová práce

Marketing v hudebním průmyslu se zaměřením na elektronickou taneční hudbu

Marketing in music industry with focus on electronic dance music
Anotace:
Cílem práce je popsat, zanalyzovat a porovnat tradiční a nové marketingové nástroje v hudebním průmyslu, především v oblasti distribuce a propagace, a na úspěchu elektronické taneční hudby z posledních let ukázat, že digitální éra a rozvoj internetu má na hudební marketing podstatný vliv. Na základě analýz a primárního výzkumu následně nastínit možnou segmentaci a doporučit mix vhodných nástrojů pro …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to describe, analyze and compare traditional and new marketing tools of music industry, focusing on distribution and promotion, and demonstrate through an example of succes of electronic dance music in recent years that digital era and internet development have significant influence on mujsic marketing. Based on analysis and primary research reveal basic segments of listeners …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52618