Bc. Pavel Učeň
Master's thesis
Vybudování firmy na online marketing
Building an online marketing business
Abstract:
Předmětem diplomové práce je podnikatelský záměr pro založení firmy v oblasti online marketingu. Podnikatelský záměr chce uskutečnit sám autor, který má v plánu začít poskytovat služby v online marketingu jako freelancer, postupně získat stálou klientelu a zvyšovat svoje kompetence. V další etapě rozvoje firmy je nábor zaměstnanců, kteří budou patřičně zaškoleni a následně jim bude delegována práce …moreAbstract:
The subject of the thesis is a business plan for establishing company in the field of online marketing. The author himself wants to implement the business plan, and plans to start providing services in online marketing as a freelancer, gradually acquire a permanent clientele and increase his competences. In the next stage of the company’s development, the plan is to recruit employees who will be properly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Podnikání versus zaměstnanecký pracovní poměr u populace do 35 let
Lukáš Spurný -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podmínkách podnikání
Tomáš Haken -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal