Vybudování firmy na online marketing – Bc. Pavel Učeň
Bc. Pavel Učeň
Master's thesis
Vybudování firmy na online marketing
Building an online marketing business
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je podnikatelský záměr pro založení firmy v oblasti online marketingu. Podnikatelský záměr chce uskutečnit sám autor, který má v plánu začít poskytovat služby v online marketingu jako freelancer, postupně získat stálou klientelu a zvyšovat svoje kompetence. V další etapě rozvoje firmy je nábor zaměstnanců, kteří budou patřičně zaškoleni a následně jim bude delegována práce …viacAbstract:
The subject of the thesis is a business plan for establishing company in the field of online marketing. The author himself wants to implement the business plan, and plans to start providing services in online marketing as a freelancer, gradually acquire a permanent clientele and increase his competences. In the next stage of the company’s development, the plan is to recruit employees who will be properly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikání versus zaměstnanecký pracovní poměr u populace do 35 let
Lukáš Spurný -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podmínkách podnikání
Tomáš Haken -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal