Bc. Ľubomír Gašpierik

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy

The Proposal of Marketing Strategy of Company
Abstract:
The objective of this diploma thesis is to suggest a new, optimalized marketing strategy based on the analysis of current marketing activities. In the first chapter of this thesis we will characterize sources of marketing strategy, objectives, group goals and marketing mix. In the second chapter, a company named HEADSTUDIO is introduced with their bussines activities. The third chapter is dedicated …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy súčasných marketingových aktivít navrhnúť novú optimalizovanú marketingovú stratégiu. V prvej kapitole diplomovej práce budú charakterizované východiska marketingovej stratégie, ciele, ciele skupiny a marketingový mix. V druhej kapitole bude predstavená spoločnosť HEADSTUDIO a jej podnikateľské aktivity. V tretej kapitole budú vykonané všetky dôležité analýzy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jd4la/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management