Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva – Bc. Jarmila Vyrubalová
Bc. Jarmila Vyrubalová
Diplomová práce
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva
The Project of Implementation CRM Elements for Improvement of Customer Relationship Management in Sportcentrum Želva
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh reálného řešení zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky Sportcentra Želva v Dubňanech. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy problematiky CRM a slouží jako podklad pro praktickou část práce. Praktická část se věnuje představení Sportcentra Želva, analýze současného stavu …víceAbstract:
The aim of this is implementation of CRM components to improve customer relationship management in Sportcentrum Želva in Dubňany. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic concept of CRM issues and serves as a basic for practical part. The practical part focuses on introduction Sporcentrum Želva, analysis of current state of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYRUBALOVÁ, Jarmila. \textit{Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/amfpbi/.
Jak správně citovat práci
Vyrubalová, Jarmila. Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina