Martin Šimek

Diplomová práce

Analýza vlivu úprav pístového spalovacího motoru na jeho charakteristiky

Analysis of Modification Effects of a Combustion Engine to Its Characteristics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou 1-D simulačního modelu spalovacího motoru historického závodního automobilu a následnou analýzou vlivu úprav motoru na jeho charakteristiky. První část práce se zabývá teorií pístového spalovacího motoru a popisu skutečného spalovacího motoru, jež je předlohou při tvorbě simulačního modelu. Dále je zde uvedena část zabývající se matematickým modelováním pístových spalovacích …více
Abstract:
This thesis deals with the formation of 1-D simulation model of an internal combustion engine of the historic racing car and subsequent analysis of modification effects to its characteristic. The first part deals with the theory of piston internal combustion engine and a description of the actual combustion engine, which is a model of the creation of a simulation model. Then there is indicated part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Pavel Dresler
  • Oponent: Pavel Šperlich

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava