Kristýna Davidová

Master's thesis

Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu

Marketing strategy of the Kofola brand on the Czech market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení současné marketingové a komunikační strategie značky Kofola na českém trhu, včetně určení image značky u českého spotřebitele a návrhů na zlepšení současné marketingové strategie. Návrhy a doporučení na změnu marketingové strategie vycházejí z průzkumu. Ten je zaměřen především na 4P – produkt, cenu, distribuci, komunikaci a dotazníkové šetření.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is a critical evaluation of the current marketing and communication strategy of the Kofola brand on the Czech market, including determining the brand image of the Czech consumer and suggestions for improving of the current marketing strategy. Suggestions and recommendations for improving the marketing strategy are based on the research. Research is focused mainly on 4P …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82490