Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu – Kristýna Davidová
Kristýna Davidová
Master's thesis
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Marketing strategy of the Kofola brand on the Czech market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení současné marketingové a komunikační strategie značky Kofola na českém trhu, včetně určení image značky u českého spotřebitele a návrhů na zlepšení současné marketingové strategie. Návrhy a doporučení na změnu marketingové strategie vycházejí z průzkumu. Ten je zaměřen především na 4P – produkt, cenu, distribuci, komunikaci a dotazníkové šetření.Abstract:
The aim of this diploma thesis is a critical evaluation of the current marketing and communication strategy of the Kofola brand on the Czech market, including determining the brand image of the Czech consumer and suggestions for improving of the current marketing strategy. Suggestions and recommendations for improving the marketing strategy are based on the research. Research is focused mainly on 4P …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82490
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha