Bc. Gabriela Chlubná
Master's thesis
Školní neúspěšnost dospívajících
School failure among the adolescent age group
Abstract:
Diplomová práce "Školní neúspěšnost dospívajících" se zabývá problematikou současné populace adolescentů dokončit středoškolské vzdělání. Práce v teoretické části popisuje systém vzdělávání v ČR, charakterizuje pojem školní neúspěšnost, její projevy a příčiny a pojednává o způsobech řešení v rámci rodiny, školy a pedagogicko - psychologické intervence. V praktické části se práce zabývá kvalitativním …moreAbstract:
Diploma work called "The school fail rate of adolescents" is dealing with the issue of current adolescent population failing in their tries to complete the secondary education. In the theoretical part, there is described the Czech system of education as well as defined the term of school fail rate, its manifestation and roots. Further more there are mentioned some ways of solving this matter within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2014
Accessible from:: 28. 11. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chlubná, Gabriela. Školní neúspěšnost dospívajících. Brno, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Komunikativní kompetence a školní úspěšnost v 1. ročníku základní školy
Marta Zmrzlá -
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
Andrea PALIČKOVÁ -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Úroveň jazykových rovin jako jeden z aspektů školní úspěšnosti žáků 1. třídy ZŠ
Jarmila Čapková -
Využití zkušeností adolescentů s halucinogenem LSD v preventivním působení sociálního pedagoga
Annastasia Janíčková -
Role symbolické online komunikace adolescentů v praxi sociálního pedagoga
Kamila Blažková