Školní neúspěšnost dospívajících – Bc. Gabriela Chlubná
Bc. Gabriela Chlubná
Diplomová práce
Školní neúspěšnost dospívajících
School failure among the adolescent age group
Anotace:
Diplomová práce "Školní neúspěšnost dospívajících" se zabývá problematikou současné populace adolescentů dokončit středoškolské vzdělání. Práce v teoretické části popisuje systém vzdělávání v ČR, charakterizuje pojem školní neúspěšnost, její projevy a příčiny a pojednává o způsobech řešení v rámci rodiny, školy a pedagogicko - psychologické intervence. V praktické části se práce zabývá kvalitativním …víceAbstract:
Diploma work called "The school fail rate of adolescents" is dealing with the issue of current adolescent population failing in their tries to complete the secondary education. In the theoretical part, there is described the Czech system of education as well as defined the term of school fail rate, its manifestation and roots. Further more there are mentioned some ways of solving this matter within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Zveřejnit od: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chlubná, Gabriela. Školní neúspěšnost dospívajících. Brno, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.11.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Komunikativní kompetence a školní úspěšnost v 1. ročníku základní školy
Marta Zmrzlá -
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
Andrea PALIČKOVÁ -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Úroveň jazykových rovin jako jeden z aspektů školní úspěšnosti žáků 1. třídy ZŠ
Jarmila Čapková -
Využití zkušeností adolescentů s halucinogenem LSD v preventivním působení sociálního pedagoga
Annastasia Janíčková -
Role symbolické online komunikace adolescentů v praxi sociálního pedagoga
Kamila Blažková