Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy – Bc. Jana CHLÁDKOVÁ
Bc. Jana CHLÁDKOVÁ
Diplomová práce
Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy
Interactive teaching of informatics and mathematics in secondary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy se ve své teoretické části zabývá digitálními technologiemi z pohledu jejich implementace do vzdělání a začleněním interaktivní formy výuky do vzdělávacího procesu žáků na druhém stupni základní školy. Praktická část je zaměřena na vytvoření a metodické vypracování vlastního postupu výuky na podporu výuky programování …víceAbstract:
The diploma thesis entitled Interactive teaching of informatics in secondary school in its theoretical part deals with digital technologies from the point of view of their implementation in education and integration of interactive form of teaching into the educational process of pupils in secondary school. The practical part is focused on the creation and methodological development of their own teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLÁDKOVÁ, Jana. Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací oblast Informatika a informační a komunikační technologie na čtyřletých gymnáziích a její vnímání žáky
Jaroslav ŠMEJKAL -
Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích
Filip FRANK -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Sociální informatika v Rusku s důrazem na podnikové aspekty
Ekaterina Pronevich -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Analýza výuky informatických předmětů na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha s důrazem na systém, náplň, provázanost předmětů a návrh zlepšení současného stavu
Petra Benešová -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Současný stav intervenčních postupů u adolescentů nadměrně užívajících digitální technologie
Nikol VÁCLAVKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva