Využití facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální – Ráchel LABAJOVÁ
Ráchel LABAJOVÁ
Master's thesis
Využití facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální
The Use of Facilitation Techniques in Pupils with Multiple Disabilities in Special Elementary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální. Teoretická část této práce je rozdělena do tří kapitol. První z nich je věnována problematice vícenásobného postižení. Druhá se zaměřuje na popis vybraných facilitačních technik. Třetí pak pojednává o legislativním kontextu v rámci vzdělávání žáků s vícenásobným postižením. Na teoretickou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the use of facilitation techniques for pupils with multiple disabilities in a special primary school. The theoretical part of this thesis is divided into three chapters. The first of them is devoted to the issue of multiple disabilities. The second focuses on the description of selected facilitation techniques. The third deals with the legislative context of the education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LABAJOVÁ, Ráchel. \textit{Využití facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/anrzmc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LABAJOVÁ, Ráchel. Využití facilitačních technik u žáků s vícenásobným postižením v základní škole speciální. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika pro učitele
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ