Asistent pedagoga v edukaci ve speciální třídě základní školy – Mgr. Lucie Školařová
Mgr. Lucie Školařová
Diplomová práce
Asistent pedagoga v edukaci ve speciální třídě základní školy
Anotace:
Školařová Lucie, Bc.: Asistent pedagoga v edukaci ve speciální třídě základní školy Obsah práce: Diplomová práce se zabývá problematikou funkce asistenta pedagoga, jeho úlohou v systému základního školství a významem asistenta jako prostředníka mezi školou, rodinou a komunitou. Zjišťuje důležitost a nenahraditelnost této funkce ve speciální třídě základní školy.Abstract:
Annotation Školařová Lucie, Bc.: Tutor assistant in the education in the special class of the basis school Summary: This dissertation deals with the questions of the tutor assistent function, his tasks in the education system of the basis schools and the importance of the tutor assistent as a mediator among the schoold, the family and the community. He ensures the importance and the irretrievability …víceKlíčová slova
Klíčová slova Romové a vzdělávání systém péče a podpory multikulturní výchova asistent pedagoga žáci se sociálním znevýhodněním speciální třída základní školy. Gipseys and education care and support care multicultural enlightenment tutor assistent pupils with social disadvantages special class of the basis school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/emm59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výuka žáků s poruchami autistického spektra ve třídě základní školy speciální
Jiří Slavíček -
Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ
Pavla VODÁKOVÁ -
Červená Karkulka jako zážitkový projekt pro žáky na základní škole speciální
Lucie Obadálková -
Aplikovaná behaviorální analýza a její využití u dětí s PAS ve speciální třídě běžné mladoboleslavské základní školy
Kristýna Lengálová -
Edukace žáků s mentálním postižením ve speciální třídě v základní škole
Petra Ouředníčková -
Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace
Michaela HEJKRLÍK POLJAK -
Analýza podmínek pro vznik speciální třídy při malotřídní základní škole.
Marie Kůgelová -
A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China
Bo XU