Bc. Kristýna Pospíšilová

Master's thesis

Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK

Building a Corporate Identity of the chosen company using the tools IMC
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou corporate identity. V teoretickém hledisku je zde řešena důležitost prostředí včetně analýz jako je SWOT, PEST či Porterova analýza pěti sil, komunikační mix a public relations. V rámci corporate identity jsou rozebrány její subsystémy - corporate design, communication a culture. Vlastní práce je aplikována na společnosti SAP spol. s r. o. zabývající se převážně …more
Abstract:
The diploma thesis deals with issues of corporate identity. The theoretical aspect points out the importance of the environment including analyzes such as SWOT, PEST or Porter's analysis of five forces, communication mix and public relations. Within corporate identity, subsystems such as corporate design, communication, and culture are addressed. The main work is applied to SAP spol. s r. o. which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní