Monika Hrstková

Bachelor's thesis

Analýza guerillové kampaně

Abstract:
Cílem této práce je teoretické a praktické analyzování kampaně z oblasti guerilla marketingu. Prvotně je teoreticky zpracováno téma marketingu se zaměřením na guerilla marketing. V souvislosti s tím je zkoumána i tvorba guerillové kampaně. Dále je provedena samotná analýza konkrétní guerillové kampaně hledající doporučení autorů a prvky z teoretické části. Poznatky z obou částí jsou v závěru podpořeny …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is theoretical as well as practical analysing of the guerilla campaign. First, the marketing with the guerilla aspects is processed in theory. Related, the creation of the guerilla campaign is also analysed. Next, the very analysis is compiled, completed with the suggestions and aspects gained in theoretical part. In the end, the survey via questionnaire supports the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku