Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku – Bc. Ivana Špániková
Bc. Ivana Špániková
Master's thesis
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Optimization of the marketing mix of a large company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose suggestions for the optimalization of the marketing mix in a choosen large company. The choosen company is ČSOB Poisťovňa, a. s. (ČSOB Insurance company). The theoretical basis of the marketing mix in the services and in the field of insurance are defined in the thesis‘ theoretical part. The practical part of the work characterizes the selected company and …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť odporúčanie pre optimalizáciu prvkov marketingového mixu vybraného veľkého podniku. Vybraným podnikom je ČSOB Poisťovňa, a. s. V teoretickej časti práce sú vymedzené teoretické východiská marketingového mixu v službách a následne v oblasti poisťovníctva. V praktickej časti práce je charakterizovaný vybraný podnik a analýza jednotlivých prvkov marketingového mixu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/f88co/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPÁNIKOVÁ, Ivana. \textit{Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ao51dd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik
Patrik Rychnavský -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Proces cenotvorby pohonných hmot: proces produkce a cenotvorby pohonných hmot ve výrobkové vertikále od vstupní komodity po finální produkt pro spotřebitele.
Vít Němec -
Proces a dopady výsledků určení maximálních cen a výše podmínek úhrad léčiv na pacienta v systému veřejného zdravotního pojištění
Viktor Šebek -
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
Zuzana Beranová