Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku – Bc. Ivana Špániková
Bc. Ivana Špániková
Diplomová práce
Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku
Optimization of the marketing mix of a large company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose suggestions for the optimalization of the marketing mix in a choosen large company. The choosen company is ČSOB Poisťovňa, a. s. (ČSOB Insurance company). The theoretical basis of the marketing mix in the services and in the field of insurance are defined in the thesis‘ theoretical part. The practical part of the work characterizes the selected company and …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť odporúčanie pre optimalizáciu prvkov marketingového mixu vybraného veľkého podniku. Vybraným podnikom je ČSOB Poisťovňa, a. s. V teoretickej časti práce sú vymedzené teoretické východiská marketingového mixu v službách a následne v oblasti poisťovníctva. V praktickej časti práce je charakterizovaný vybraný podnik a analýza jednotlivých prvkov marketingového mixu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/f88co/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Návrh marketingového mixu pre vybraný podnik
Patrik Rychnavský -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Proces cenotvorby pohonných hmot: proces produkce a cenotvorby pohonných hmot ve výrobkové vertikále od vstupní komodity po finální produkt pro spotřebitele.
Vít Němec -
Proces a dopady výsledků určení maximálních cen a výše podmínek úhrad léčiv na pacienta v systému veřejného zdravotního pojištění
Viktor Šebek -
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
Zuzana Beranová