Tadeáš Denis
Master's thesis
Zavedení nové značky vín na českém trhu
Entering of a New Wine Brand on the Czech Market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro značku portugalských vín Wine With Spirit při jejím vstupu na český trh. V práci je nejdříve popsána současná situace na českém trhu s vínem a portugalská vinná produkce. Představena je zde společnost Wine With Spirit i její produktová nabídka včetně současných aktivit na portugalském a českém trhu. Ve zvolené cílové skupině byl proveden …moreAbstract:
The aim of this Diploma thesis is to create a marketing strategy for a brand of Portugese wines called Wine With Spirit that is entering the Czech market. Firstly it analyzes current situation on the Czech wine market and Portugese wine production. The Company Wine With Spirit and its product range are then introduced as well as its current Portugese and Czech activities. A survey was conducted among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48439
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2016
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Valuation and Value Drivers in the Georgian Wine Industry
Tamta Gventsadze -
Import révového vína z Moldávie do České republiky
Natálie Gospodinova -
Marketingový plán - dovoz německých vín
Milan Rumler -
Import vína z Itálie
Iveta Krausová