Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen – Daniela Protivenská
Daniela Protivenská
Bakalářská práce
Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
Profit maximizing of online shop using price comparators
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá maximalizací zisku internetového obchodu pomocí srovnávačů cen, především Google Nákupy, Heureka.cz a Zboži.cz. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části budou definovány pojmy týkající se typů tržních struktur, tvorby zisku, maximalizace zisku, výkonové kampaně Pay Per Click a srovnávačů cen. Praktická část se bude věnovat internetovému obchodu Huramobil.cz a …víceAbstract:
The bachelor thesis is about maximizing the profit of online shop using price comparators, especially Google Merchant, Heureka.cz and Zboží.cz. The thesis is divided into two parts. In theoretical part, will be defined terms connected with market structure types, profit generation, profit maximization, perfomance campaign Pay Per Click and price comparators. The practical part will be about the online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Internetový obchod moderní doby
Trung Bui Viet -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková
Název
Vložil
Vloženo
Práva