Bc. Daniela Puldová
Master's thesis
Public relations vybraného podniku
Public Relations in the Chosen Company
Abstract:
Diplomová práce "Public relations vybraného podniku" se zabývá problematikou využívání PR nástrojů a technik v konkrétní společnosti. V první části jsou nastíněna teoretická východiska dané oblasti včetně specifikace hlavních přístupů a modelů. V úvodu praktické části je nejprve prošetřena současná situace organizace prostřednictvím PEST a SWOT analýzy, která je dále rozšířená o konfrontační matici …moreAbstract:
The master thesis "Public Relations in the Chosen Company" is focused on a challenge of using various PR tools and techniques in a selected company. The first part describes the theoretical background of PR including the details of the main approaches and models. In the practical part, PEST analysis and SWOT analysis extended by confrontational matrix are applied at first to investigate the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Puldová, Daniela. Public relations vybraného podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Vytvoření krizové matice pro vybranou společnost
Daniela Janíková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
PR aktivity zvoleného hotelu či korporace
Petra Vágnerová -
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Milena Bártová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights