Public relations vybraného podniku – Bc. Daniela Puldová
Bc. Daniela Puldová
Diplomová práce
Public relations vybraného podniku
Public Relations in the Chosen Company
Anotace:
Diplomová práce "Public relations vybraného podniku" se zabývá problematikou využívání PR nástrojů a technik v konkrétní společnosti. V první části jsou nastíněna teoretická východiska dané oblasti včetně specifikace hlavních přístupů a modelů. V úvodu praktické části je nejprve prošetřena současná situace organizace prostřednictvím PEST a SWOT analýzy, která je dále rozšířená o konfrontační matici …víceAbstract:
The master thesis "Public Relations in the Chosen Company" is focused on a challenge of using various PR tools and techniques in a selected company. The first part describes the theoretical background of PR including the details of the main approaches and models. In the practical part, PEST analysis and SWOT analysis extended by confrontational matrix are applied at first to investigate the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Puldová, Daniela. Public relations vybraného podniku. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření krizové matice pro vybranou společnost
Daniela Janíková -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
PR aktivity zvoleného hotelu či korporace
Petra Vágnerová -
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Milena Bártová
Název
Vložil
Vloženo
Práva