Artem Stepanov

Bakalářská práce

Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech

Škoda Museum's Customer Journey in Digital Channels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu interakce zákazníků s digitálními marketingovými kanály Škoda Muzea a zjištění slabých míst digitální komunikace. Cílem práce je vyhodnotit interakci na základě analytických dat a zmapovat cestu zákazníka. Teoretická část obsahuje informace o základech marketingu, digitálním marketingu a také části o zákaznické cestě a sběru dat. Praktická část začíná úvodem …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of customer interaction with Skoda Museum's digital marketing channels and the identification of digital communication weaknesses. The aim of the thesis is to evaluate the interaction based on analytical data and map the customer journey. The theoretical part contains information about the basics of marketing, digital marketing as well as parts about the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
  • Vedoucí: Alžbeta Gburíková
  • Oponent: Adéla Božková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92939