Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech – Artem Stepanov
Artem Stepanov
Bakalářská práce
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Škoda Museum's Customer Journey in Digital Channels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu interakce zákazníků s digitálními marketingovými kanály Škoda Muzea a zjištění slabých míst digitální komunikace. Cílem práce je vyhodnotit interakci na základě analytických dat a zmapovat cestu zákazníka. Teoretická část obsahuje informace o základech marketingu, digitálním marketingu a také části o zákaznické cestě a sběru dat. Praktická část začíná úvodem …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of customer interaction with Skoda Museum's digital marketing channels and the identification of digital communication weaknesses. The aim of the thesis is to evaluate the interaction based on analytical data and map the customer journey. The theoretical part contains information about the basics of marketing, digital marketing as well as parts about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: Alžbeta Gburíková
- Oponent: Adéla Božková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao