Od potvrzujícího k otevřenému bádání - laboratorní aktivity pro žáky středních škol – Bc. Jan HRABICA
Bc. Jan HRABICA
Diplomová práce
Od potvrzujícího k otevřenému bádání - laboratorní aktivity pro žáky středních škol
From Confirmation to Open Inquiry - laboratory activities for secondary school students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou, konkrétně úrovněmi bádání. Autor se zaměřuje na tvorbu aktivizačních úloh a jejich ověřování v praxi. Cílem práce je zjistit úroveň badatelsky orientovaného myšlení u žáků základních škol a nižších gymnázií. Teoretická část práce se zaměřuje obecně na konstruktivistické pojetí výuky, badatelsky orientovanou výuku jako takovou, úrovně bádání …víceAbstract:
The thesis deals with Inquiry Based Science Education, especially with levels of inquiry. The author focuses on creation activation tasks and their verification in practise. The main goal is to learn the level of inquiry students of the elementary schools and lower grammar schools have. The theoretical part of the thesis focuses on the description of the activation tasks and there are definitions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Prášilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABICA, Jan. Od potvrzujícího k otevřenému bádání - laboratorní aktivity pro žáky středních škol. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík