Podniková stratégia - motokáry – Bc. Nikola Poláková
Bc. Nikola Poláková
Diplomová práce
Podniková stratégia - motokáry
Podniková strategie - motokáry
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě relevantních faktorů podnikatelského prostředí navrhnout strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. V teoretické části jsou definovány pojmy příslušných metod a přístupů z oblasti strategické analýzy a tvorby strategie podniku. Praktická část začíná představením podniku, který je následně vsazen do kontextu tržních podmínek. V návrhové části jsou návrhy variant …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a strategy for a selected business entity based on relevant factors of the business environment. The theoretical part defines the concepts of relevant methods and approaches in the field of strategic analysis and business strategy. The practical part begins with the introduction of the company, which is then placed in the context of market conditions. In the design …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je na základe relevantných faktorov podnikateľského prostredia navrhnúť stratégiu pre vybraný podnikateľský subjekt. V teoretickej časti sú definované pojmy príslušných metód a prístupov z oblasti strategickej analýzy a tvorby stratégie podniku. Praktická časť začína predstavením podniku ktorý je následne vsadený do kontextu tržných podmienok. V návrhovej časti sú návrhy variant …víceKlíčová slova
tvorba strategie PESTLE analýza Porterova analýza McKinseyho model "7S" VRIO SWOT tvorba scénářů
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Jan Cholenský, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Strategická analýza a návrh strategie vybraného podniku
Dominika Popelková -
Analýza konkurence ve vybrané firmě
Kristýna Cmielová -
Analýza konkurence na trhu s magnety
Lenka Lakomá -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Tvorba strategického marketingového plánu a jeho implementace ve vybraném podniku
Manh Cuong Nguyen