Možnosti hybridní výuky matematiky na 2. stupni základních škol – Bc. Iveta MRŇOVÁ
Bc. Iveta MRŇOVÁ
Diplomová práce
Možnosti hybridní výuky matematiky na 2. stupni základních škol
Possibilities of hybrid mathematics teaching in lower secondary education
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit postoj učitelů matematiky na druhém stupni základních škol k hybridní výuce. Dílčím cílem je získání tipů na osvědčené nástroje a pomůcky, které je možné využít při hybridní výuce. Druhým dílčím cílem je zjistit, co bylo pro vyučující nejnáročnější v době, kdy touto formou výuky vyučovali.Abstract:
The main goal of this thesis is to determine the attitude of mathematics teachers at the lower secondary level of elementary schools towards hybrid education. The partial goals are to obtain tips on proven tools and aids that can be used in hybrid education, and to determine what was most challenging for teachers during the period when they taught using this form of teaching.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Nocar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRŇOVÁ, Iveta. Možnosti hybridní výuky matematiky na 2. stupni základních škol. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Služba dopravní policie a její technické vybavení
Daniel Podolský -
VLIV MATERIÁLNĚ TECHNICKÉHO VYBAVENÍ ZÁKLADNÍCH ŠKOL NA KVALITU VÝUKY ANGLICKÉHO JAZYKA V REGIONU PROSTĚJOVSKA
Martin Drmola -
Technické vybavení učeben pro výuku studijního oboru - Silniční doprava
Milan Schůrek -
Možnosti interakce v hybridní výuce ve vysokoškolském prostředí
Lucie Janečková -
Středoškolští učitelé a distanční výuka v době koronavirové pandemie
Gotthardová Gotthardová -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Systém duálního vzdělávání a možnosti jeho uplatnění ve středním odborném vzdělávání
Leoš Kočička -
Systém vzdělávání ve Velké Británii - reformy a jejich dopad na úroveň vzdělávání
Lucie Ungerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva