Ing. Radim Havlišta

Bachelor's thesis

Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.

Corporate identity of Škoda Auto Inc.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou firemní identity společnosti Škoda Auto a.s. Nejprve se v teoretické části věnuje jednotlivým složkám, jako je například kultura, design, komunikace, které jsou charakterizovány v obecné rovině. Druhá část práce, praktická část je zaměřena na analýzu využití těchto složek v praxi. Zde jsou uvedeny konkrétní příklady použité pro jednotlivé složky. Na závěr je …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses the corporate identity of the company ŠKODA AUTO as. At first, the theoretical part deals with the individual elements, such as a culture, design, communication, which are characterized in general. The second part of the thesis, the practical part, is focused on the analysis of the usage of these elements in practice. Here are mentioned specific examples used for each …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní