Sponzoring a reklama ve sportu – Bc. Lenka Schettlová
Bc. Lenka Schettlová
Diplomová práce
Sponzoring a reklama ve sportu
Sponsoring and advertising in sport
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sponzoringem a reklamou ve sportu. V teoretické části je nejdříve představen sponzoring obecně s jeho historickými milníky. Součástí je také vymezení trendů, fungování, druhů a cílů ve sponzoringu, rozšířené o oblast sponzorství ve sportu. Nedílným elementem této části práce je také funkce sportovní reklamy, její druhy a především druhy reklamních nosičů na sportovištích …víceAbstract:
This thesis deals with the advertising and sponsorship in sports. In the theoretical section, first, a general introduction of sponsorship is presented together with its historical milestones. This part also includes defining trends in sponsorship, its functioning, and its various types and objectives. The section is then expanded to the area of the sport sponsorship. An integral element of this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pu85d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Mgr. Štěpánka Hronová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
Ibrahim Adeniji -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer