Kateřina Kováříková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola

Proposal of Marketing Strategy for Aeroškola Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie společnosti Aeroškola, poskytovatele vzdělávacích kurzů v oblasti audiovizuální tvorby. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti, identifikovat její klíčové marketingové výzvy a navrhnout strategii pro zlepšení tržní pozice Aeroškoly. Metodologie zahrnuje PESTEL analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and proposal of a marketing strategy for Aeroškola, a provider of educational courses in the field of audiovisual production. The aim of the thesis is to analyze the current situation of the company, identify its key marketing challenges, and propose a strategy to improve Aeroškola's market position. The methodology includes PESTEL analysis, competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.