Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola – Kateřina Kováříková
Kateřina Kováříková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Proposal of Marketing Strategy for Aeroškola Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie společnosti Aeroškola, poskytovatele vzdělávacích kurzů v oblasti audiovizuální tvorby. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti, identifikovat její klíčové marketingové výzvy a navrhnout strategii pro zlepšení tržní pozice Aeroškoly. Metodologie zahrnuje PESTEL analýzu, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Na …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and proposal of a marketing strategy for Aeroškola, a provider of educational courses in the field of audiovisual production. The aim of the thesis is to analyze the current situation of the company, identify its key marketing challenges, and propose a strategy to improve Aeroškola's market position. The methodology includes PESTEL analysis, competition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y7oui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketing vzdělávání pro segment 6-10 let
Veronika Trčková -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Michaela Bauerová -
Marketing ve vzdělávání dospělých
Martin ZNAMENÁČEK -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Marketing soukromé vysoké školy od založení po současnost
Petra Zadražilová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků