Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích – Vladimír Zalabák
Vladimír Zalabák
Bachelor's thesis
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
E-shop advertisement optimisation in search engines
Abstract:
Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov …moreAbstract:
This thesis handles with optimisation of eshop.thechillidoctor.cz e-shop´s advertisement in searching engines, especially of PPC advertisement. In the Czech republic, the two most utilizing PPC systems constitute AdWords in search network Google and Sklik in search network Seznam. Within those systems are made marketing campaigns, which consist of ad groups composed of advertisements combinations and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZALABÁK, Vladimír. \textit{Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/aqbllq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Reklamní kampaň a optimalizace pro vyhledávače internetového obchodu Cyklostore.cz
Pavel Hennlich -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT -
Internet of Things (IoT) - Acceptance, Barriers and Marketing Perspectives
Norman Lachner -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Dominika Spáčilová -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights