Bc. Markéta DRÁBKOVÁ
Master's thesis
Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání
The phenomenon of multilingualism in education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mnohojazyčností ve vzdělávání. Součástí teoretické části je chronologická interpretace údajů o vývoji jazykové politiky v Evropě a její následný vliv na vývoj jazykové politiky v České republice. Praktická část se zabývá především analýzou učebnic ruského jazyka a výzkumem, jak výuka prvního cizího jazyka ovlivňuje výuku druhého cizího jazyka.Abstract:
The theme of the diploma thesis is multilingualism in education. The theoretical part contains a chronological interpretation of data on the development of linguistic policy in Europe and its subsequent influence on the development of language policy in the Czech Republic. The practical part deals mainly with the analysis of textbooks of Russian language and research on how the teaching of the first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michaela Pešková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÁBKOVÁ, Markéta. Fenomén mnohojazyčnosti ve vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / ČJ-RJ
Theses on a related topic
-
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
Přístup k výuce kultury a reálií v cizích jazycích: Ruský jazyk
Alice Bolcková -
Druhý cizí jazyk na základní škole a žáci se specifickými poruchami učení
Iveta Vondrušková -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Využití dramatické výchovy ve výuce cizího jazyka na 1. stupni základní školy (aplikováno na německý jazyk)
Marie Košťálová -
Cizí jazyk pohledem žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni vybrané základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Zavedené postupy v oblasti inkluzivního vzdělávání v Německu
Martina PÍCHOVÁ