Marketingová komunikace jazykové školy Reston.cz sídlící v Litoměřicích – Jana ŠOUROVÁ
Jana ŠOUROVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace jazykové školy Reston.cz sídlící v Litoměřicích
Marketing communication of language school Reston.cz based in Litoměřice
Anotace:
Diplomová práce měla za cíl zajistit zvýšení obsazenosti kurzů jazykové školy Reston.cz v Litoměřicích za sledované období na alespoň 2/3 kapacity kurzů, a to pomocí identifikování vhodných marketingových opatření. Cíl byl naplněn pomocí zhodnocení současné situace společnosti na základě marketingového mixu a SWOT analýzy, srovnáním s konkurencí a dvou vln písemného dotazníkového šetření. První vlna …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis was to increase the occupancy rate of courses in the Reston.cz language school in Litoměřice for at least 2/3 of the course capacity by identification of appropriate marketing moves. The aim was accomplished by evaluating the current situation of the company by marketing mix and SWOT analysis, comparison with competitors and two phases of written questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOUROVÁ, Jana. \textit{Marketingová komunikace jazykové školy Reston.cz sídlící v Litoměřicích}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/aql501/.
Jak správně citovat práci
ŠOUROVÁ, Jana. Marketingová komunikace jazykové školy Reston.cz sídlící v Litoměřicích. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová