Bc. Jiří Šimon

Diplomová práce

Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů

Political brand and its perception in the group of first-time voters
Anotace:
Práce analyzuje a srovnává vnímání značky sedmi českých politických stran skupinou prvovoličů. Zaměřuje se na znalost prvků značky, charakteru značky a hodnoty značky. Pro určení vnímání charakteru značky byla použita modifikovaná škála pro měření osobnosti značky G. Smitha. Hodnota značky byla určována na základě modelu K. L. Kellera. Pro lepší přehlednost je práce strukturovaná do tří částí. Teoretická …více
Abstract:
The thesis is focused on analysis and comparison of the brand of seven Czech political parties by the first-time voters. The primary attention is paid to the brand elements, character of the brand and its value. For the determination of the perception of the character of the brand, the modified brand personality of political party scale by G. Smith is used. The model of K. L. Keller was used to determine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií