Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů – Bc. Jiří Šimon
Bc. Jiří Šimon
Diplomová práce
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Political brand and its perception in the group of first-time voters
Anotace:
Práce analyzuje a srovnává vnímání značky sedmi českých politických stran skupinou prvovoličů. Zaměřuje se na znalost prvků značky, charakteru značky a hodnoty značky. Pro určení vnímání charakteru značky byla použita modifikovaná škála pro měření osobnosti značky G. Smitha. Hodnota značky byla určována na základě modelu K. L. Kellera. Pro lepší přehlednost je práce strukturovaná do tří částí. Teoretická …víceAbstract:
The thesis is focused on analysis and comparison of the brand of seven Czech political parties by the first-time voters. The primary attention is paid to the brand elements, character of the brand and its value. For the determination of the perception of the character of the brand, the modified brand personality of political party scale by G. Smith is used. The model of K. L. Keller was used to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fq73u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Euro-attitudes in the Czech Republic - A new way to measure distance between political parties in relation to the EU
Dániel Péter -
Osobnost lídra strany jako hlavní motiv politických kampaní
Nihal Zarbali -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Osobnost značky v prostředí sociálních sítí
Kristýna Kučerová -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek