Leyli Mursalova
Bakalářská práce
Marketing Strategy of Bvlgari
Marketingová Strategie Bvlgari
Anotace:
Moje práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie "Bulgari". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou (analytickou) část. První část popisuje teoretické metody, které jsou doporučeny pro použití při vytváření marketingového plánu. Praktická část se zaměří na výběr nejlepšího marketingového plánu pro uvedení produktu na trh, který by měl podnik použít. Tato práce bude založena na primárním …víceAbstract:
My thesis is focused on analyzing the marketing strategy of “Bulgari.” The thesis is divided into theoretical and practical (analytical) sections. The first section outlines the theoretical methods that are advised for use in creating a marketing plan. The practical part will concentrate on choosing the best marketing plan for a product launch that the business should employ. This thesis will be based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martina Šípková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
International Brand Positioning in the Cosmetic Industry : Analysis of Finnish and British Markets
Emilia Christa Wilhelmiina Ala-Jääski