Bc. Michaela ŠIŠKOVÁ

Master's thesis

Matematické modely penetrace trhu

Mathematical Models of Market Penetration
Anotácia:
K modelování tržní penetrace po uvedení nového produktu na trh existuje mnoho různorodých matematických modelů. Obvykle uvažují nekonečnou, homogenní populaci a spojitý čas. Uvedené předpoklady mohou být v rozporu s reálným světem, ve kterém je zjevně struktura sociálních sítí jemnější a komplexnější. Kromě nereálného předpokladu nekonečné populace zmiňme naivní předpoklad homogenity. Tendence jedinců …viac
Abstract:
Many different mathematical models exist to describe market penetration after a new product is launched on a market. They usually assume an infinite continuous population and continuous time. These premises might be at odds with the real world, as the population is probably much more diverse and complex. Apart from the unrealistic assumption of an infinite population, the naive premise of homogeneous …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. RNDr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIŠKOVÁ, Michaela. Matematické modely penetrace trhu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Master programme / odbor:
Mathematics for Business Studies / Matematika a finanční studia