Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment – Tereza Augustová
Tereza Augustová
Bakalářská práce
Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment
Analysis of the marketing mix of furniture dealers focusing on the kitchen assortment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu se zaměřením na prodejce nábytku v oblasti kuchyňského sortimentu. Práci je možné rozdělit na úvod, cíle, metodiku teoretickou a praktickou a závěr. Teoretická pojednává o tom, jak správně vysvětlit slovo marketing, vysvětluje význam marketingového mixu a jiné analyzované problematiky. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, ve kterém jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix focusing on furniture dealers in the field of kitchen assortment. The thesis is separated into the introduction, the objectives, the theoretical and practical methodology and the conclusion. Theoretical discusses how to properly explain the word marketing, explains the meaning of the marketing mix and other analyzed issues. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTOVÁ, Tereza. \textit{Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ar8ayr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Dřevařství / Podnikání ve dřevozpracujícím a nábytkářském průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša
Název
Vložil
Vloženo
Práva