Integrace a inkluze v základních školách – Anežka Salabová
Anežka Salabová
Bakalářská práce
Integrace a inkluze v základních školách
The Process of Integration and Iclusion in Primary Schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala současnými vzdělávacími trendy v souvislosti s problematikou společného vzdělávání žáků s postižením či znevýhodněním v běžných třídách základních škol v okresu Liberec. Hlavním cílem práce byl popis procesu integrace a inkluze a mapování pohledů ředitelů, pedagogů (vyučujících) běžných základních škol a rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na trend společného …víceAbstract:
The bachelor's thesis dealt with current educational trends in connection with the issue of education of pupils with disabilities or disadvantages in regular classes of primary schools in the district of Liberec. The main goal of the work was to describe the process of integration and inclusion and to map the views of principals, teachers of ordinary primary schools and parents of pupils with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Korych
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Salabová, Anežka. Integrace a inkluze v základních školách. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva