Integrace anglického jazyka a hudební výchovy. – Eva ZEMKOVÁ
Eva ZEMKOVÁ
Master's thesis
Integrace anglického jazyka a hudební výchovy.
Integration of English and Music Lessons
Anotácia:
V práci jsem zkoumala integraci anglického jazyka a hudební výchovy, zda se žákům změní pohled po integrovaných hodinách na jejich méně oblíbený předmět z výše uvedených. Dalším cílem bylo zjistit, zda se děti učí lépe slovní zásobu (slovíčka) díky hrám, zpíváním písniček a propojením učiva s jiným předmětem. Výzkum probíhal ve třetí třídě s 16 dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou část, výzkumnou …viacAbstract:
In this work, I examined the integration of the English language and music education, whether their view will change after integrated lessons with their less popular subjects from the above. Furthermore to find out whether children learn vocabulary (words) better thanks to games, sing songs and connecting the curriculum with another subject. The research took place in the third grade with 16 children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedúci: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMKOVÁ, Eva. Integrace anglického jazyka a hudební výchovy.. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Metoda CLIL: Integrovaná výuka anglického jazyka a občanské výchovy ve vybrané třídě 2.stupně základní školy.
Irena PATKOVÁ -
Integrovaná výuka anglického jazyka a tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Marie PAVELKOVÁ -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku s využitím studijní technologie a integrovaného plánování
Monika Pavlíková -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká -
Výuka anglického jazyka u integrovaných nevidomých žáků
Klára ČERNÁ -
Výuka Anglického jazyka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela CHUDĚJOVÁ