Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů – Markéta Mikinová
Markéta Mikinová
Bakalářská práce
Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e-shopů
The Usage of Marketing on a Social Media Platform, the Instagram, for e-commerce promotion
Anotace:
MIKINOVÁ, M. Využití marketingu na sociální síti Instagram při propagaci e shopů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá tvorbou šesti segmentů českých uživatelů Instagramu ve věku 16–30 let, na které je vhodné cílit marketing prostřednictvím této sociální sítě. Dále formuluje doporučení pro e shopy v České republice v kontextu vhodné formy jejich propagace …víceAbstract:
MIKINOVÁ, M. The Usage of Marketing on a Social Media Platform, the Instagram, for e commerce promotion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The bachelor's thesis deals with the creation of six segments of Czech Insta-gram users aged 16-30, on which it is appropriate to target marketing through this social network. It also formulates recommendations for e-shops in the Czech Re-public in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Jindřich Smítka -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova