Společenská odpovědnost realizovaná na sociálních sítích. Příklad českých firem – Denisa Hermanová
Denisa Hermanová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost realizovaná na sociálních sítích. Příklad českých firem
Corporate Social Responsibility on social nerworks. Example of Czech companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hlavními hledisky společenské odpovědnosti. Hodnotí úroveň společenské odpovědnosti firem podle předem určených kritérií. Úroveň je hodnocena podle informací dostupných na sociálních sítích firem. V teoretické části je vysvětlen význam pojmu společenská odpovědnost, historie tohoto konceptu a charakteristické znaky. V dalších kapitolách jsou argumenty pro a proti společenské …víceAbstract:
Bachelor thesis is engaged with the main aspects social responsibility. It evaluates level of corporate social responsibility in accordance with predetermined criteria. The level is evaluated according to information available on social networking. The theoretical part is explained the meanings of the concept of social responsibility, the history of the concept and characteristics. In other chapters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERMANOVÁ, Denisa. \textit{Společenská odpovědnost realizovaná na sociálních sítích. Příklad českých firem}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/arn3ex/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva