PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu – Mgr. Tadeáš Viktorin
Mgr. Tadeáš Viktorin
Bachelor's thesis
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
PPC as an effective e-commerce propagation tool
Abstract:
V této práci se řeší problematika internetového marketingu a podrobněji je popsán marketing v PPC (Pay Per Click) systémech. Je demonstrována praktická tvorba PPC kampaní, jejich optimalizace a následné vyhodnocení výsledků.Abstract:
This thesis describes the issues of internet marketing, mainly the marketing with PPC systems. It shows the practical creation of PPC campaigns, optimization and evaluation of the results.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e9mz5/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Dalibor Toth
- Reader: RNDr. Bc. Jonáš Ševčík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing
Tomáš Sýkora -
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Martin Linha -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Optimalizace marketingových činností v podniku
Robert Kaněra -
Správa a optimalizace marketingové kampaně v PPC systémech
David Burianec -
Optimalizace PPC kampaně
Albert Macas