Mgr. Tadeáš Viktorin

Bachelor's thesis

PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu

PPC as an effective e-commerce propagation tool
Abstract:
V této práci se řeší problematika internetového marketingu a podrobněji je popsán marketing v PPC (Pay Per Click) systémech. Je demonstrována praktická tvorba PPC kampaní, jejich optimalizace a následné vyhodnocení výsledků.
Abstract:
This thesis describes the issues of internet marketing, mainly the marketing with PPC systems. It shows the practical creation of PPC campaigns, optimization and evaluation of the results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Dalibor Toth
  • Reader: RNDr. Bc. Jonáš Ševčík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics