Bc. Robert Kaněra

Diplomová práce

Optimalizace marketingových činností v podniku

Optimization of marketing activities in a business
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teorie se zaměřuje na základní pojmy týkající se internetového obchodování a zejména internetového marketingu. Z širšího pohledu nahlíží na pojmy jako: online PR, online přímý marketing, webové stránky, online podpora prodeje a online reklama. Velice úzce se dále zaměřuje na SEO, PPC systémy, emailing, srovnávače zboží a komunikaci se zákazníky …více
Abstract:
This thesis is focused of the optimization of marketing activities within a company, more specifically on activities which influence the performance of internet marketing. Basic introduced concepts include: online PR, direct online marketing, in-house web pages, online sales support and online advertising. Furthermore this thesis covers SEO optimization, PPC systems, e-mailing, goods comparison sites …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kaněra, Robert. Optimalizace marketingových činností v podniku. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika