Jana Labská

Bachelor's thesis

Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory

Oblast Třemošnicko

Marketing strategy of turism development in the destination CHKO Železné hory
Abstract:
Cílem této práce je navržení vhodného směru rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třemošnicko v rámci CHKO Železné hory. Byly použity metody podrobných analýz k sestavení cílené marketingové strategie. Výsledkem je vytvoření pobytových balíčků, které si kladou za cíl zvýšit povědomost a návštěvnost zkoumané destinace.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2015
  • Supervisor: Mgr. Alexandr Gregar
  • Reader: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses as9mok as9mok/4
11/3/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.