Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory – Jana Labská
Jana Labská
Bachelor's thesis
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
Oblast Třemošnicko
Marketing strategy of turism development in the destination CHKO Železné hory
Abstract:
Cílem této práce je navržení vhodného směru rozvoje cestovního ruchu v oblasti Třemošnicko v rámci CHKO Železné hory. Byly použity metody podrobných analýz k sestavení cílené marketingové strategie. Výsledkem je vytvoření pobytových balíčků, které si kladou za cíl zvýšit povědomost a návštěvnost zkoumané destinace.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2014
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB6904
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2015
- Supervisor: Mgr. Alexandr Gregar
- Reader: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LABSKÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/as9mok/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights