Formulace obchodní strategie společnosti ZDT pro polský trh – Bc. Martina Kůsová, M.Sc.
Bc. Martina Kůsová, M.Sc.
Diplomová práce
Formulace obchodní strategie společnosti ZDT pro polský trh
Formulation of business strategy for the company ZDT for the Polish market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje společnost ZDT vyrábějící zemědělské a dopravní prostředky v Novém Veselí. Stanoví a srovnává všechny potřebné faktory, které by mohly napomoci při formulaci obchodní strategie pro polský trh. Zabývá se analýzami vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, které shrnuje do sumární analýzy SWOT. Ze zjištěných poznatků vyvozuje závěry pro návrh obchodní strategie společnosti …víceAbstract:
The dissertation analyzes the company ZDT manufacturing agricultural and transportation technology in Nové Veselí. It specifies and compares all necessary factors that might help in formulation of a business strategy for Polish market. It deals with analyses of the company's internal and external environments that are summarized into a summarizing SWOT analysis. From the findings it draws conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ee04t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Firemní kultura a personální management. Úloha personálního managementu při tvorbě firemní kultury v organizaci
Renata Ansorgová -
Diverzity management jako součást firemní kultury
Marianna Iliieva -
Diversity Management and Human Resource Management Measures in Multinational Corporations
Boyi Wang -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura v managementu podnikatelského subjektu ADLER
Zita Petrová -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa