Bc. Martina Kůsová, M.Sc.

Diplomová práce

Formulace obchodní strategie společnosti ZDT pro polský trh

Formulation of business strategy for the company ZDT for the Polish market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje společnost ZDT vyrábějící zemědělské a dopravní prostředky v Novém Veselí. Stanoví a srovnává všechny potřebné faktory, které by mohly napomoci při formulaci obchodní strategie pro polský trh. Zabývá se analýzami vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, které shrnuje do sumární analýzy SWOT. Ze zjištěných poznatků vyvozuje závěry pro návrh obchodní strategie společnosti …více
Abstract:
The dissertation analyzes the company ZDT manufacturing agricultural and transportation technology in Nové Veselí. It specifies and compares all necessary factors that might help in formulation of a business strategy for Polish market. It deals with analyses of the company's internal and external environments that are summarized into a summarizing SWOT analysis. From the findings it draws conclusions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní