Role asistenta pedagoga na 1. stupni ZŠ – Monika HABRMANOVÁ, DiS.
Monika HABRMANOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Role asistenta pedagoga na 1. stupni ZŠ
The role of the first grade primary school assistant
Anotace:
Diplomová práce se zabývá činností asistenta pedagoga na 1. stupni základních škol a popisuje jeho úlohu při běžném provozu škol i během distanční výuku v době pandemie Covid-19 v České republice. Teoretická část se zaměřuje na klíčové pojmy, historii asistenta pedagoga, legislativu, kvalifikační a osobnostní předpoklady, náplň práce asistenta pedagoga, spolupráci s pedagogem a zapojení asistenta pedagoga …víceAbstract:
The thesis deals with the activities of an assistant educator at the 1st grade of primary schools and describes his role in the normal operation of schools as well as during distance teaching during the Covid-19 pandemic in the Czech Republic. The theoretical part focuses on key concepts, history of the teaching assistant, legislation, qualifications and personality prerequisites, job description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HABRMANOVÁ, Monika. Role asistenta pedagoga na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022