Učitelé, školská integrace a inkluze – Barbora Zuzčaková
Barbora Zuzčaková
Bakalářská práce
Učitelé, školská integrace a inkluze
Teachers, School Integration and Inclusion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou školské integrace a inkluze, se zaměřením na názory učitelů základních škol na tyto dva výchovně vzdělávací přístupy. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy související se školskou integrací a inkluzí, učiteli a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, různé přístupy k výchově a vzdělávání žáků se speciálními …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of school integration and inclusion, focusing on the opinions of primary school teachers on these two educational approaches. The thesis consists of two main parts. The theoretical part defines important concepts related to school integration and inclusion, teachers and pupils with special educational needs, different approaches to education of pupils with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Meier, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zuzčaková, Barbora. Učitelé, školská integrace a inkluze. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
12. 7. 2024