Barbora Zuzčaková
Bachelor's thesis
Učitelé, školská integrace a inkluze
Teachers, School Integration and Inclusion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou školské integrace a inkluze, se zaměřením na názory učitelů základních škol na tyto dva výchovně vzdělávací přístupy. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy související se školskou integrací a inkluzí, učiteli a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, různé přístupy k výchově a vzdělávání žáků se speciálními …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of school integration and inclusion, focusing on the opinions of primary school teachers on these two educational approaches. The thesis consists of two main parts. The theoretical part defines important concepts related to school integration and inclusion, teachers and pupils with special educational needs, different approaches to education of pupils with special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslav Meier, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZUZČAKOVÁ, Barbora. \textit{Učitelé, školská integrace a inkluze}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ashafn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zuzčaková, Barbora. Učitelé, školská integrace a inkluze. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
12/7/2024