Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno” – Nikola Minaříková
Nikola Minaříková
Bachelor's thesis
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Brand building – case study of the brand „Life is Porno“
Abstract:
Předkládaná práce je zaměřena na komplexní analýzu a hodnocení procesů budování značky „Life is Porno“. Součástí práce je zkoumání teoretických principů tvorby a budování značky jako základu pro formulaci efektivních doporučení pro rozvoj značky. Praktická část zahrnuje kvantitativní a kvalitativní výzkum v rámci vybrané značky „Life is Porno“. Cílem práce je návrh efektivních strategií a doporučení …moreAbstract:
The presented work is focused on a comprehensive analysis and evaluation of the processes of building the “Life is Porno” brand. A part of the work is a research of the theoretical principles of brand creation and building as a foundation for the formulation of effective recommendations for brand development. The practical part includes quantitative and qualitative research within the chosen brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Lucie Kovárníková -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch